Wat hebben we deze week gedaan (week 51 2013)

Soms zit het mee… Maar helaas afgelopen week niet, er ging van alles mis en ik heb flink lopen balen deze week. Als eerste wilde ik het hout op het stuurtje monteren, maar helaas kreeg ik het hout niet mooi op het frame; waarschijnlijk is het hout gaan werken en op sommige stukjes kom ik aan de rand 1mm te kort. Verder is op een paar plekken het fineer losgegaan op het dashboard en toen ik de garagedeur open deed en het dashboard bij daglicht zag, werd ik ook hier niet vrolijk van. Dit zijn zo van die momenten dat ik denk waar ben ik toch aan begonnen. Het dashboard ga ik nu niet meer aanpassen aangezien me dit te veel tijd gaat kosten. Ik wil dit voorjaar gaan rijden, dat is toch het uiteindelijke doel waarmee ik aan dit project begonnen ben.
Is er dan niets goed gegaan deze week? Gelukkig wel; de pedalen zitten nu op hun plek, de koppelingskabel is aangesloten, het LHM reservoir is geplaatst, de kilometertellerkabel zit op zijn plek, de aansluiting van de remschakelaar is gemaakt. Ook een poging gedaan om de gaskabel aan te sluiten echter de buitenmantel is veel te lang en de binnenkabel is ruim 15cm te kort; binnenkort ga ik maar even naar een brommerzaakje om een binnenkabel met losse tonnetjes te halen.

Dit bericht is geplaatst in Bouw Castellette. Bookmark de permalink.